УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » На М-03 працюємо цілодобово, щоб до кінця року забезпечити якісний проїзд від окружної Харкова до кордону з Донеччиною

На М-03 працюємо цілодобово, щоб до кінця року забезпечити якісний проїзд від окружної Харкова до кордону з Донеччиною

Понад 200 співробітників та майже 180 одиниць спецтехніки цілодобово працюють на пріоритетному коридорі М-03 у Харківській області. В цьому році на дорозі М-03 Київ – Харків – Довжанський вже влаштовано 87 км фінішного шару покриття.

У тому числі на дорозі між Харковом та Чугуєвом по правому проїзду на 18,3 км влаштовано верхній шар покриття із застосуванням перевантажувача асфальтобетонної суміші, по лівому проїзду – 8,6 км.

Зараз ведуться роботи біля повороту на м. Балаклія. На ділянці км 574 – км 580 влаштовується вирівнюючий та верхній шар покриття.

Крім цього проводиться укріплення узбіч асфальтогранулятом, облаштовуються з’їзди та примикання, встановлюється металеве бар’єрне огородження.

Розпочато роботу з нанесення дорожньої розмітки від кордону з Донецькою областю в бік міста Ізюм. Незабаром також почнемо встановлювати дорожні знаки.

В рамках «Великого будівництва» плануємо відновити 103 км від Харкова до кордону з Донецькою областю. Разом із ділянками в інших областях за 2020 рік отримаємо близько 300 відновлених кілометрів дороги М-03.

Довідково: цей автошлях проходить через п’ять областей, збігається з найдовшим європейським коридором Е40 та забезпечує транспортне сполучення центральної та східної частини України. З початком бойових дій на територіях Донеччини та Луганщини М-03 також отримала назву «дорога життя».

Траса також є дорожнім «довгобудом» – ремонтувати її почали ще 2011 року в рамках підготовки до UEFA Euro 2012, після чого роботи було призупинено. Масштабні ремонтні роботи поновилися тільки у 2018 році. У 2018-2019 роках фінансування не дозволило повністю завершити запланований обсяг ремонту. Більшість ділянок було виконано у вирівнюючому шарі, а верхній шар був влаштований лише частково. З початку будівельного сезону-2020 роботи з повного відновлення незавершених ділянок траси М-03 продовжились.